
Du spør, vi svarer.
Ofte stilte spørsmål - Qwips
Generelt
-
Nei, med unntak av noen integreringer av Qwips med dine eksisterende systemer. Det er alt fra ERP, PIM eller webshop.
Hvis en ferdig integrasjon allerede finnes, er den inkludert i oppstartsprisen. Hvis det kreves en skreddersydd integrasjon, sørger vi for at tilpasningskostnadene holdes så lave som mulig.
-
Ja, support er inkludert. Teamet vårt har base i Oslo, Norge. Vi er tilgjengelige under kontor timer for å hjelpe deg på nett eller via telefon.
I hastesaker støtter vi deg utenfor disse timene også.
-
Før du bestemmer deg, får du et detaljert tilbud og en plan for hvordan løsningen blir satt opp. Vanligvis er alt klart i løpet av noen uker, avhengig av dine behov og eventuelle tilpasninger. Vi anbefaler også å sette av tid til å organisere data og skjemaer for å få mest mulig ut av Qwips. Opplæring av ansatte er en viktig del av prosessen.
-
Ved slutten av hver måned mottar du en elektronisk faktura med en oversikt over bruk og lisenskostnader.
-
Ja, du kan endre bruken, bytte plan eller avslutte abonnementet når som helst. Endringer trer i kraft fra neste måned.
-
Qwips utvikles kontinuerlig, og vi legger til nye språk basert på etterspørsel. For øyeblikket støtter vi engelsk, kinesisk (Hongkong), fransk og norsk.
-
En profilert/hvitmerket Qwips-app er en flott måte å skille seg ut på. Kostnaden avhenger av hvor mye tilpasning du trenger, men det er langt rimeligere enn å utvikle en egen app fra bunnen av.
Prisene starter på $5 000, men la oss ta en prat om dine behov, så kan vi gi et mer nøyaktig tilbud.
Gratis demo
-
Nei.
-
Ja, du kan si opp prøveperioden når du ønsker. Det er ingen bindingstid.
-
Du vil ikke lenger kunne bruke produktet. Betalingsinformasjon kan legges inn på dette tidspunktet for å få tilgang igjen.
-
-
Ja, du vil få full tilgang til Qwips Service Pro.