Du spør, vi svarer.

Ofte stilte spørsmål - Qwips

Generelt

  • Nei, med unntak av noen integreringer av Qwips med dine eksisterende systemer. Det er alt fra ERP, PIM eller webshop.

    Hvis en ferdig integrasjon allerede finnes, er den inkludert i oppstartsprisen. Hvis det kreves en skreddersydd integrasjon, sørger vi for at tilpasningskostnadene holdes så lave som mulig.

  • Ja, support er inkludert. Teamet vårt har base i Oslo, Norge. Vi er tilgjengelige under kontor timer for å hjelpe deg på nett eller via telefon.

    I hastesaker støtter vi deg utenfor disse timene også.

  • Før du bestemmer deg, får du et detaljert tilbud og en plan for hvordan løsningen blir satt opp. Vanligvis er alt klart i løpet av noen uker, avhengig av dine behov og eventuelle tilpasninger. Vi anbefaler også å sette av tid til å organisere data og skjemaer for å få mest mulig ut av Qwips. Opplæring av ansatte er en viktig del av prosessen.

  • Ved slutten av hver måned mottar du en elektronisk faktura med en oversikt over bruk og lisenskostnader.

  • Ja, du kan endre bruken, bytte plan eller avslutte abonnementet når som helst. Endringer trer i kraft fra neste måned.

  • Qwips utvikles kontinuerlig, og vi legger til nye språk basert på etterspørsel. For øyeblikket støtter vi engelsk, kinesisk (Hongkong), fransk og norsk.

  • En profilert/hvitmerket Qwips-app er en flott måte å skille seg ut på. Kostnaden avhenger av hvor mye tilpasning du trenger, men det er langt rimeligere enn å utvikle en egen app fra bunnen av.

    Prisene starter på $5 000, men la oss ta en prat om dine behov, så kan vi gi et mer nøyaktig tilbud.

Gratis demo

  • Nei.

  • Ja, du kan si opp prøveperioden når du ønsker. Det er ingen bindingstid.

  • Du vil ikke lenger kunne bruke produktet. Betalingsinformasjon kan legges inn på dette tidspunktet for å få tilgang igjen.

  • Ja, support er tilgjengelig. Du kan også konakte oss gjennom e-post eller telefon.

  • Ja, du vil få full tilgang til Qwips Service Pro.