Enklere hverdag for hele teamet – ikke bare teknikerne

Qwips Service Pro forener kundeservice, salg, administrasjon og teknikere i ett system – og gir bedre samarbeid med både kunder og partnere.

 
Teknikere, kundeservice, backoffice og salg dekkes gjennom Qwips Service.
 


Kundeservice

Kundesenteret får umiddelbar tilgang til historikk, pågående saker og fremtidige avtaler – alt i én visning.

Nøkkelfordeler:

  • Live-status på oppdrag og teknikere

  • Full oversikt over avtaler, utstyr og historikk

  • Intern kommunikasjon direkte i saken

  • Selvbetjening for kunder – færre henvendelser

  • Egen kundeportal med innsikt og kontroll


Salg

Når salgsteamet har innsikt i hva som skjer i felt, blir dialogen mer behovsbasert – ikke kald.

Nøkkelfordeler:

  • Innsikt i faktisk bruk og tilstand på utstyr

  • Triggere for mersalg etter servicebesøk

  • Leads fra teknikere direkte i appen

  • Friksjonsfri overlevering mellom salg og service

  • Partnerportal for samarbeid og deling


Backoffice

Digital flyt fra oppdrag til faktura forenkler arbeidet og reduserer feil.

Nøkkelfordeler:

  • Automatisk overføring av timer, materialer og avvik

  • Fakturagrunnlag rett fra systemet

  • Mindre manuell oppfølging

  • Klarere kommunikasjon med team og partnere

  • Modul for effektiv håndtering av leverandører


Teknikere

Med mobil tilgang til oppdrag, sjekklister og dokumentasjon får teknikere mer tid til å gjøre jobben – og bidra i verdikjeden.

Nøkkelfordeler:

  • Rask og presis oppstart på stedet

  • Dokumentasjon og rapportering i sanntid

  • Deling av salgsmuligheter direkte fra felt

  • Internt samarbeid i oppdraget

  • Selvbetjening uten behov for å kontakte kontoret


Kunder og partnere

Qwips gir kundene oversikt og valgfrihet, og partnerne tilgang og kontroll – uten at dere må følge opp manuelt.

For kunder:

  • Bestille service, følge saker, se historikk

  • Full oversikt over avtaler og utstyr

  • Oppleves som moderne og forutsigbart

For partnere:

  • Egen tilgang og arbeidsflate i systemet

  • Rapportering og dokumentasjon uten e-post

  • Bedre samhandling og mindre dobbeltarbeid


Når alle jobber i samme system

Qwips samler alt på ett sted. Integrert informasjonsflyt mellom avdelinger. Samarbeid går raskere. Og både interne og eksterne ressurser jobber som ett team.


Er det på tide å rydde opp i systemkaoset?

Book en demo eller prøv gratis – opplev hvordan Qwips forenkler hverdagen for hele verdikjeden.

QWIPS FORENKLER UTSTYRSSERVICE FOR HELE TEAMET
 
Neste
Neste

Fagartikkel: Slik vil teknologi revolusjonere ettermarkedet i HORECA